Velkommen til Fanø Rideklub

Fanø Rideklub ligger i Rindby ikke langt fra skov og strand. Vi fokuserer på udvikling af en rig og mangfoldig rytterkultur med udspring i klubbens undervisning. Vi råder over en ridehal samt en stor, flot anlagt udendørs ridebane, udendørs springbane og en mindre bane til longering. Endvidere er der fine muligheder for at ride ud i naturen.

Fanø Rideklub vil skabe optimale rammer for læring og oplevelser gennem hestesporten. Rammerne skal være grobund for en tæt medlemskontakt og mange aktiviteter for klubbens medlemmer. Gennem god klubånd og positiv atmosfære vil vi fremme udvikling og sammenhold.

Fanø Rideklub arbejder for et berigende og stimulerende miljø for klubbens elever, undervisere og engagerede frivillige, der i høj grad vil tage aktivt del i udviklingen.

Vel mødt i Fanø Rideklub
Bestyrelsen

Fanø Rideklub har en Facebookgruppe, hvor vi løbende informerer om aktiviteter i Fanø Rideklub. Du kan ansøge om medlemsskab af gruppen 'Aktiviteter - Fanø Rideklub' her: https://www.facebook.com/groups/1568738480084255

Kundeservice